MAIN MENU

eChannelling Acquires ISO 9001:2015 certification

eChannelling Acquires ISO 9001:2015 certification
 
 
eChannelling has successfully earned the ISO 9001:2015 certification and version upgrade as a measure of the consistent quality of the products and services it offers in order to enhance service standards. This certification is one of the world’s most popular management system standards and reflects that echannelling has the right framework to enable continuous improvement and consistent quality standards. By obtaining ISO 9001:2015, eChannelling has demonstrated that it complies with international standards across quality management aspects of its operations which include customer focus, leadership, people engagement, process approach, improvement, evidence-based decision-making and relationship management. 
 
This certification is expected to continuously improve internal business processes, enhance brand image and also build a loyal customer base. The management and staff of eChannelling have worked tirelessly to achieve this certification and will continue the same momentum moving forward by expanding service offerings to its customer base and thereby improve customer satisfaction.
 
eChannelling PLC is a wholly owned subsidiary of Mobitel (Pvt) Ltd and is the largest doctor channeling network in Sri Lanka. It is also the pioneer software developer and ICT service provider to the healthcare industry in the country. eChannelling is the first company in Sri Lanka to offer a complete e-commerce based service in the health sector and the first public quoted Technology Company in the Colombo Stock Exchange. Fuelling over rupees 700 million investments to date, eChannelling has a network of over 200 hospitals with more than 4,500 doctors around the country. Customers simply need to dial 225 from any mobile network or 1225 from SLT landlines to channel a Doctor at any of the appointed hospitals island wide or log onto the website for online channeling. The service is available 24 hours a day 365 days of the year for customer convenience. eChannelling has expanded it accessibility to customers by launching a smartphone app, where customers can channel their Doctor through their smartphone and also expanded its agent network by adding Post Offices, Pharmacies and Banks where customers can simply walk in and channel a Doctor through. For more information visit www.echanelling.com or dial +94 710225225.
 
Released date: 
Wednesday, නොවැම්බර් 22, 2017

Looking for...

2019
මැයි 2019
අප්‍රේල් 2019
මාර්තු 2019
පෙබරවාරි 2019
ජනවාරි 2019
2018
දෙසැම්බර් 2018
නොවැම්බර් 2018
ඔක්තෝබර් 2018
සැප්තැම්බර් 2018
අගෝස්තු 2018
ජූලි 2018
ජුනි 2018
මැයි 2018
අප්‍රේල් 2018
මාර්තු 2018
පෙබරවාරි 2018
ජනවාරි 2018
2017
දෙසැම්බර් 2017
නොවැම්බර් 2017
ඔක්තෝබර් 2017
සැප්තැම්බර් 2017
අගෝස්තු 2017
ජූලි 2017
ජුනි 2017
මැයි 2017
අප්‍රේල් 2017
මාර්තු 2017
පෙබරවාරි 2017
ජනවාරි 2017
2016
දෙසැම්බර් 2016
නොවැම්බර් 2016
ඔක්තෝබර් 2016
සැප්තැම්බර් 2016
අගෝස්තු 2016
ජූලි 2016
ජුනි 2016
මැයි 2016
අප්‍රේල් 2016
මාර්තු 2016
පෙබරවාරි 2016
ජනවාරි 2016
2015
දෙසැම්බර් 2015
නොවැම්බර් 2015
සැප්තැම්බර් 2015
අගෝස්තු 2015
සැප්තැම්බර් 2015
ජූලි 2015
ජුනි 2015
මැයි 2015
අප්‍රේල් 2015
මාර්තු 2015
පෙබරවාරි 2015
ජනවාරි 2015
2014
2011
2012
2013
2012
මාර්තු 2012
මැයි 2012
ජුනි 2012
ජූලි 2012
අගෝස්තු 2012
සැප්තැම්බර් 2012
ඔක්තෝබර් 2012
නොවැම්බර් 2012
දෙසැම්බර් 2012
2013
ජනවාරි 2013
පෙබරවාරි 2013
ජනවාරි 2013
පෙබරවාරි 2013
මාර්තු 2013
පෙබරවාරි 2013
මාර්තු 2013
අප්‍රේල් 2013
මැයි 2013
ජුනි 2013
ජූලි 2013
අගෝස්තු 2013
සැප්තැම්බර් 2013
ඔක්තෝබර් 2013
නොවැම්බර් 2013
දෙසැම්බර් 2013
2014
ජනවාරි 2014
පෙබරවාරි 2014
මාර්තු 2014
මැයි 2014
ජුනි 2014
ජූලි 2014
සැප්තැම්බර් 2014
ඔක්තෝබර් 2014