MAIN MENU

මොබිටෙල් සේවාව ලෙස ඔබගේ ඇමතුම් කළමනාකරණය කිරීමේ අවශ්‍යතාවය පිළිබද අපට අවබෝධයක් ඇත්තෙමු. ඔබට අවශ්‍ය ඔබගේ ඇමතුම රදවා තබා ගැනීමට ද, නැතහොත් වෙනත් අංකයකට යොමු කිරීමට හෝ කිසියම් ඇමතුමක් අවහිර කිරීම හා සම්බන්ධ සියලූ සේවා මොබිටෙල් වෙතින් පිරිනමනු ලබයි.

Call Hold සේවාව

ඔබ ඇමතුමක රැදී සිටින අවස්ථාවක තවත් ඇමතුමක් පැමිණෙන විටදී මුල් ඇමතුම විසන්ධි නොකරමින් දෙවන ඇමතුම හා සම්බන්ධ වීමට මෙම සේවාව උපකාරී වේ. එහිදී මුල් ඇමතුම රදවා තබා දෙවන අමතුමට ප‍්‍රතිචාර දක්වා අවසාන වනතෙක් පළමු ඇමතුම රදවා තබා ගැනීමට මෙම සේවාව මගින් හැකි වේ.
පවතින ඇමතුම විසන්ධි නොකරමින් ඊළග ඇමතුම මෙලෙස රදවා තබා ගැනීමට ඔබේ දුරකතනයේ අංක 02 අංකනය කරන්න.

Call Waiting සේවාව

ඇමතුමක රැදී සිටින අතරතුර පැමිණෙන තවත් ඇමතුමක් දැනගැනීමට හා ඊට පිලිතුරු දීම මෙම සේවාව මගින් ඉටු කරනු ලබයි. මේ තුලින් ඔබට කිසිදු ඇමතුමක් මග නොහැරේ.
 
ක‍්‍රියාත්මක කිරීමට--> *43# අමතන්න.
අක‍්‍රිය කිරීමට --> #43# අමතන්න
 
 

 

Call Conferencing සේවාව

එකම විටෙක කිහිප දෙනෙකු සමග සංවාදයේ යෙදෙන්නට Call Conferencing සේවාව භාවිතා කරන්න.
එවන් ඇමතුමක් ක‍්‍රියාත්මක කිරීම සදහා
 
  1. පළමු අංකය අමතන්න.
  2. එම ඇමතුම සම්බන්ධ වී හමාර වූ විට එය රදවා ගන්න(ON HOLD).
  3. දෙවන අංකයද අමතා එයද සම්බන්ධ කරගෙන එම ඇමතුම ද රදවා ගන්න.
  4. තවත් කිහිප දෙනෙකු මෙම සංවාදයට එක් කිරීමට අවශ්‍ය නම් ඉහත ආකාරයට යොමු කර ගන්න.
  5. අංක 3 අංකනය කර මෙම ඇමතුම් සියල්ල සමග එකවර කතා කරන්න.

Call Block සේවාව

මොබිටෙල් පසුගෙවුම් සේවාව අත්විදින ඔබ, ඔබට අනවශ්‍ය යැයි හැගෙන නොම්මර 30 දක්වා අවහිර කිරීමට පහසුකම් ලබයි. අනවශ්‍ය යැයි සැලකෙන අංකවලින් ලැබෙන මෙම ඇමතුම් අවහිර කිරීමට 2565 අංකයට කෙටි පණිවිඩයක් යවා හෝ # 888 # අංකනය කර ස්වයංක‍්‍රීය උපකාරක මෙනුවට පිවිසෙන්න. 2565 ට කෙටි පණිවිඩයක් යොමු කිරීම.

 

අවශ්‍යතාවය පණිවිඩය
ඇමතුම් අවහිර සේවාව ක‍්‍රියාත්මක කිරීම YESCB
අවහිර කල යුතු නොම්මර ඇතුලත් කිරීම ADD <number>
අවහිර කිරීම සදහා නම් කල නොම්මරයක් ඉන් ඉවත් කිරීම RM <number>
අවහිර කිරීමට නම්කල නොම්මර බලා ගැනීම CB
ඇමතුම් අවහිර කිරීමේ සේවාවේ කේත අංක ලබා ගැනීම INFO
ඇමතුම් අවහිර කිරීමේ සේවාව අක‍්‍රිය කිරීම NOCB
 

ස්වයංක‍්‍රිය උපකාරක මෙනුව භාවිතය # 888 #

 

# 888 # අංකනය කිරීමෙන් අනතුරුව උපමෙනු අංක 2 ඇතුලත් කර (ක‍්‍රියාත්මක කිරීම් හා අක‍්‍රිය කිරීම්) අනතුරුව උපමෙනු අංක 5 ලබා දෙන්න. (අවහිර කිරීම)

ගාස්තු

  • මසකට අයකරනු ලබන ගාස්තුව රු. 30 කි.
  • ගාස්තු සදහා රජයේ අනුමත බදු හා ගාස්තු අදාල වේ.
  • අවහිර කල යුතු අංක ලැයිස්තුව වෙනස් කිරීමේදී අමතර ගාස්තු අය කරනු නොලැබේ.

Missed Call Alerts සේවාව

ඔබට ලැබෙන ඇමතුමක් ඔබෙන් මගහැරෙන සෑම මොහොතකම මෙම සේවාව කෙටි පණිවිඩයක් මගින් ඔබට ඒ බව දැනුම් දෙනු ලබයි. ඒ අනුව ඔබට මගහැරෙන ඇමතුම හදුනාගෙන එයට නැවත ඇමතුමක් ලබා ගැනීමට ඔබට හැකි වේ.
 
ක‍්‍රියාත්මක කිරීමට MCA යනුවෙන් සදහන් කර 7676 ට කෙටි පණිවිඩයක් යවන්න.
අක්‍රිය කිරීමට MCA DCT යනුවෙන් සදහන් කර 7676 ට කෙටි පණිවිඩයක් යවන්න.

කාර්යබහුල වේලාවකදී

කාර්යබහුල වේලාවකදී හෝ ඔබගේ දුරකතනයේ බැටරිය අවම ධාරිතාවක පවතින විට හෝ ආවරණ කලාපයකින් බැහැරව සිටින විට හෝ ඔබට ලැබෙන ඇමතුම මග නොහැර ලබා ගැනීමට Call Forwarding සේවාව උපකාරී වෙයි. මේ තුලින් එවන් අවස්ථාවකදි ඔබට පැමිණෙන සියලූ ඇමතුම් වෙනත් නොම්මරයකට නැතහොත් ස්ථාවර දුරකතනයකට වුවද යොමු කල හැකි අතර එහිදී වෙනත් කෙනෙකුට එම ඇමතුම්වලට පිළිතුරු දිය හැක.

ලැබෙන සියලූම ඇමතුම් වෙනත් අංකයකට යොමු කිරීමට

  • *21* සමග ඔබට යොමු කිරීමට අවශ්‍ය දුරකථන අංකය ලබා දී අනතුරුව # සලකුණ යොදා අංකනය කරන්න.
  • Settings -> Call Settings -> Call Forward -> Voice Call -> Forward Always -> Forward to -> Number

ඇමතුමක රැදී සිටින විට පැමිණෙන ඇමතුම් වෙනත් අංකයකට යොමු කිරීමට

  • ඇමතුමක රැදී සිටින විට පැමිණෙන ඇමතුම් වෙනත් අංකයකට යොමු කිරීමට නම් *67* සමග යොමු කිරීමට අවශ්‍ය දුරකතන අංකය යොදා අනතුරුව # ලකුණද යොදා අංකනය කරන්න.
    උදා : *67*0714090446 #

Call Forward සේවාව ක‍්‍රියාත්මකදැයි පරීක්‍ෂා කිරීමට

  • Call Forward සේවාව ක‍්‍රියාත්මකදැයි පරීක්‍ෂා කිරීමට * #21# හෝ *#67# හෝ
    * #61# අංකනය කර බලන්න.

Call Forward සේවාව අක‍්‍රිය කිරීමට

  •  ##002# අංකනය කරන්න.

 

අමතන්නා හදුනා ගැනීමේ සේවාව

මෙම සේවාව මගින් ඔබට ඇමතුම ලැබෙන්නේ කුමන නොම්මරයකින් ද යන වග ඔබට බලාගත හැක. ඒ අනුව එම ඇමතුම හා සම්බන්ධ වන්නේ ද නොවන්නේ ද යන්න ඔබට තීරණය කල හැක. ඇමතුම වෙනත් රටක සිට නම් හෝ මුදල් ගෙවන පොදු දුරකතනයකින් නම් අංකය සඳහන් නොවීමට ඉඩ ඇත.

 

Call Me සේවාව

ක්‍රෙඩිට් නොමැති අවස්ථාවක ඔබට ඇමතුමක් ලබා ගන්නට අවශ්‍යම නම් කුමක් කළ යුතු ද? මෙම ගාස්තු රහිත සේවාව වෙතින් ඔබට වෙනත් මොබිටෙල් පාරිභෝගිකයෙකුගෙන් ආපසු ඇමතුමක් ලබාදෙන ලෙස (Call-back) දන්වා යැවෙන SMS පණිවිඩයක් ඉල්ලා සිටිය හැකිය. USSD "#359* මොබිටෙල් අංකය#" ඇමතීමෙන්, ඇමතුමක් ඉල්ලා SMS පණිවිඩයක් යැවෙනු ඇත.

සක්‍රිය කර ගැනීම

සක්‍රිය කර ගැනීමක් අවශ්‍ය නැත. USSD ඇමතීමේ ක්‍රමය භාවිතා කිරීමෙන් සේවාව ලබා ගත හැකිය.

භාවිතය

ආපසු ඇමතුමක් ගෙන්වා ගැනීමට "#359* මොබිටෙල් අංකය #" අමතන්න. උදා; "#359*0712345678#"

අයකිරීම්

මෙය ගාස්තුවලින් නිදහස් සේවාවක් වන අතර සතියකට උපරිම වශයෙන් Call Me SMS 20 කට භාවිතය සීමා වෙයි.

නිතර නැගෙන ප්‍රශ්ණවලට පිළිතුරු සඳහා මෙතැන ක්ලික් කරන්න 

**සටහන - මෙම සේවාව පෙරගෙවුම් පාරිභෝගිකයන්ට පමණි.

 

Looking for...